Posted by: Thomas Michelsen | oktober 7, 2012

Vinterentringsprøve 2012

Det er et krav at man består en vinterentringsprøve, hvis man vil ro i vintersæsonnen. Prøven består af 2 vellykkede selvredninger på dybt vand. Et par rul er velkomne, hvis man evner det. Jeg rullede en gang til hver side,og lavede 1 og 1/2 vellykkede selvredninger. Herefter tog jeg et smut om min elskede Iholm.
Hermed kan jeg nu nyde Svendborgsund i den flotte vintersæson. Det er også min plan at tage den varme sweater på og medbringe fiskestangen.

Skulle være andre end mig selv der læser denne blog, så vil jeg gerne undskylde det lave antal indlæg. Jeg har kun ro’et ca. 280 km. i år, og, ja, så har også været lidt doven 🙂

/Thomas


Kommentarer

  1. […] Kilde: kajakblog.wordpress.com | Havkajak […]


Skriv en kommentar

Kategorier